Workshop klanttevredenheid / klantgerichtheid
Wil je jouw bedrijf klantgerichten laten werken? Dan is het essentieel dat je de wensen van uw klant kent. Voor ieder bedrijf is deze kennis noodzakelijk; voor bedrijven die voldoen aan NEN-EN-ISO 9001:2015 is een systeem voor klanttevredenheid zelfs een verplicht normonderdeel.
Resultaat
Na afloop van de cursus heb je inzicht in de achtergrond en opbouw van een veredelingsprogramma en ben je beter in staat om mee te denken over de opzet en uitvoering van het veredelingsprogramma.
Doelgroep
Medewerkers of managers van commerciële afdeling en management.
Aanpak
Deze workshop duurt van 14.00 tot 19.00 uur. Er is een broodmaaltijd bij de workshop inbegerepen.
Tijdens deze workshop leer je de wensen van je klanten te onderzoeken en te gebruiken.
Je weet waar je als bedrijf je klanten nog beter van dienst kan zijn.
Tijdens de workshop is er voldoende ruimte voor discussie.
De workshop kan bij voldoende deelnemers ook incompany gegeven worden.