•  
  • Home
  • |
  • Nieuws
  • |
  • HortiHeroes Arena: How to become a Magnet

HortiHeroes Arena: How to become a Magnet

HortiHeroes Arena: How to become a Magnet

Bedrijven doen verwoede pogingen om hun sales op te krikken, want zonder klanten geen inkomen. Echter de meest succesvolle bedrijven hoeven niet op pad voor sales, maar komen de klanten naar hun toe. Soms, zoals bijvoorbeeld bij Tesla, doen overheden en media de reclame gratis voor jou en komen de klanten zo snel naar je toe dat je bijna de vraag niet meer aan kunt. Maar hoe wordt je dan zo een magneet?

Laat je inspireren en kom woensdag 7 juni naar de HortiHeroes Arena:

How to become a Magnet

Verschillende sprekers zullen uitleggen hoe zij een succesvolle strategie hebben ontwikkeld om een magneet te worden.

 

Gerben Tegenbosch, Senior manager consumer service van Adidas weet als geen ander hoe je een merk aan de voeten van menesn krijgt. Hij vertelt hoe je consumer experience creëert en zo mensen aan jouw merk bindt.

 

Rob Baan is sinds 2002 eigenaar van Kopper Cress, een bedrijf in micro-groenten. ''Wij bedenken de mooiste smaken door te speuren in de natuur en in de cultuur van diverse landen.'' Deze smaken worden - in kiemvorm - gebruikt door de meest toonaangevende restaurants ter wereld. Hoe maak je deze kiem groenten geliefd bij de consument en de gast in restaurants? Rob Baan wil duidleijk maken dat de juiste voeding enorm kan bijdragen aan een gezond lichaam en zal tijdens de HortiHeroes Arena vertellen hoe.

Laat je inspireren op woensdag 7 juni!

 Tijdstip: 16:00 – 19:00 uur

Meld je aan!

Recente tweets